Friday, April 10, 2009

Dunia Baru

Assalamualaikum,

berbulan da aku tak update blog aku, sebenarnya aku busy dengan Majlis Perkahwinan aku... insyallah aku akan susulkan dengan gambar gambar perkahwinan aku kat blog aku ni, lepas je selesai aku kahwin. Aku bertugas kat Pilihanraya Kecil (P059) Bukit Gantang, apa boleh buat nasib tidak menyebelahi BN, apa pun aku ucapkan sekalung tahniah kepada semua petugas tak kire di Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Air.

Kali ni dalam Pilihanraya Bukit Gantang aku bertugas di Pusat Media, Agak sibuk kerana petugas petugas media sekarang ni update 'story' dan gambar dieorang online. So ramai la press yang guna 'Media Centre' ni. Nanti aku aku susulkan juga gambar
Media Centre' dan aku berkesempatan berkenalan dan bersalaman dengan blogger tersohor, 'Rocky Bru' blogger dan wartawan senior dalam dunia kewartawanan.

Sekarang ni aku tengah fokus untuk mengembang sayap aku ke arah fotography dengan kerjsama isteri aku, aku dan isteri aku tengah bersiap sedia untuk menyediakan perkhidmatan fotography untuk majlis perkahwinan.

So Sesiapa yang nak kahwin dan ade contact untuk member member yang nak kahwin boleh la hubungi aku. nanti aku akan susulkan contact aku yang lengkap serta blog tentang pakej Fotografi aku. semoga mendapat sokongan dan kerjasama daripada korang semua.

3 comments:

Ak3n Remy said...

abg aman npe x letak gmbr...

Ak3n Remy said...

abg aman npe x letak gmbr...

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

salam... tahniah