Thursday, November 13, 2008

Link Pada Artikel

Posting aku kali ini menjawab pertanyaan blogger baijaybee macam mane dia nak pendekkan artikel dia yang panjang berjela - jela kemudian buat link supaya pembaca blog dapat membaca artikel dia yang panjang berjela - jela tu.

Untuk buat macam ni korang semua perlu sedikit pengetahuan html, bahasa pengaturcaraan komputer untuk web yang asas. tapi jangan risau aku bagi link satu blog nie dia bagi cara terperinci bagaimana untuk memendekkan artikel yang panjang dan membuat link pada artikel tersebut.



http://scrapur.com/index/blogger-hack-expandable-post-summaries-for-professional-blog-design/

Kat atas tu adalah link untuk ke blog yang ajar macam mane nak wat expandable post.
moga - moga korang berjaya. Kalau tak jadi telephone je aku tak pun datang terus ke meja aku. Aku sertakan gak screenshot blog tersebut untuk tatapan korang semua

ok, selamat mencuba



1 comments:

baijaybee said...

macam perli jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee