Saturday, January 10, 2009

2008 hingga 2009

Lama sungguh aku tak menulis blog, rasa malas, pertama aku nak cerita dari bulan disember 2008 dimana aku pegi Taklimat Isu - Isu semasa di Angkasapuri, Kuala Lumpur masa tu jugak sempat aku melawat arwah Cik Aini Md. Yusof, bekas Pengarah Penerangan Negeri Johor, aku sempat bermohon maaf dengan arwah, kemudian dalam bulan tu juga aku tak ingat laa tarikh die, Cik Aini kembali Rahmatullah. aku, Iqbal, Rozaimi, Mat Nor Hamid dan Suhazli malam tu juga pegi melawat jenazah Arwah Cik Aini, Moga Allah Tempatkan Arwah di tempat yang terpuji bersama golongan orang orang yang beriman, Amin, Al - Fatihah.

Lepas daripada tu semua aku bercuti, cuti panjang aku ke Jakarta. Boleh la aku jalan-jalan kat sane cari sikit barang-barang untuk persiapan aku

kat sini aku listkan tempat-tempat yang aku pegi mase kat sane

1. ITC dan WTC Mangga Dua - tempat shopping beg tangan tiruan dan cenderamati, pakaian langsir dan macam macam lagi kira kalau kat johor macam pasar larkin macam tu

2. Tanah Abang - tempat beli pakaian, telekung, baju batik dan spesiali baju kebaya memang murah beb

3. Senen, Jalan Bongor - Tempat Percetakan sini korang tempahla ape yang korang nak macam kalendar, card , banner dan sebagainya, murah beb..

4. Pasar Baru - Tempat textile memang berbaloi, murah dan boleh tempah blazer satu set dalam masa 2 hari, punya cepat dieorang bikin kerja

5. Pasaraya dan Blok M plaza - Shopping complex biasa je lebih kurang kat malaysia tapi kat sini ada satu floor khas jual batik indonesia yang mempunyai gred yang baik.

6. Sarinah - shopping complex same je macam kat malaysia beb

gambar aku ke Jakarta aku takde amik pasal aku memang tak minat bergambar gambar ni sangat tapi gambar mase melawat arwah Cik Aini di HKL ada tapi sampai ari nie Borhan tak emel pada aku lagi. nanti aku usahakan. Assalamualaikum

0 comments: