Thursday, January 15, 2009

Aku dan Vitamin

Selamat pagi, hari aku first day makan pil vitamin, vitamin untuk orang yang kurang makan sayur sayuran macam aku. Semalam aku gi Phamarcy die suggest aku vitamin yang nie. Blackmores - Anti Oxidant.Telan je laaa, dah petang da ni aku sambung edit posting blog aku, sekali aku edit ilang semua aku punya configuration setting, aku tak save lak tu template.. arghh tension.. takpe esok pagi aku telan pil vitamin lagi...Tadi aku tak pegi segamat. ingat nak turun gak segamat jumpe bloggers Segamat, tapi banyak kerja lagi kat opis untuk aku settlekan jadi aku tak pegi ke Segamat. Kepada JAV Segamat terima kasih membantu nanti aku belanja korang makan.

Hari ni aku ngan afiq(bdk praktikal) setting blog untuk Haji Hashim, korang leh la view blog Haji kat http://www.jutawanwajok.blogspot.com die lom update lagi kot content die... Hari ni gak ade Wakil dari Kedutaan Indonesia buat lawatan kerja ke opis aku, nanti esok aku update gambar ke sini.. kalau aku rajinlaa. kepada baijaybee, Tahniah atas kenaikan pangkat.. selamat melapor diri pada esok 16.01.09 semoga terus maju dan berjaya... kojo la ekau kek nogori bai..

ok aku blah dulu, Chowwwww


0 comments: